«در مسیر بهشت» به یک نمایشگاه ثابت تبدیل شود «در مسیر بهشت»؛ در ایستگاه استقبال از زائران پیاده امام رضا(ع) | افتتاح بزرگ‌ترین نمایشگاه خیابانی عکس گروهی (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) بیش از ۷۰ هزار زائر پیاده امروز در مسیر مشهدالرضا(ع) هستند (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) ویژه‌برنامه‌های حرم امام‌رضا (ع) در ایام پایانی ماه صفر ۱۴۰۳ اعلام شد آماده باش ۴۹ هزار خادم در حرم مطهر رضوی جزئیات خدمت‌رسانی جهادگران بسیج سازندگی خراسان رضوی در دهه پایانی ماه صفر (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) گزارشی از موکب‌های خدمت‌گزار مبادی ورودی مشهد | جایی برای خدمت و معنویت در مسیر زائران پیاده + ویدئو راه اندازی ۱۲ جایگاه عرضه ارزاق و ۶ نانوایی سیار اطراف حرم مطهر رضوی+ آدرس تولیت آستان قدس رضوی: خدمت به زائران راه تقرب به حضرت رضا(ع) است برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف ۵۰ درصدی در حرم مطهر رضوی ویژه دهه آخر صفر توزیع ۵ میلیون غذای گرم بین زائران پیاده رضوی (۱۰ شهریور ۱۴۰۳)+ویدئو اکران ۳۰ هزار مترمربع تبلیغات محیطی به مناسبت دهه آخر صفر در مشهد خدمت‌رسانی بیش از ۴۰۰ مسجد مشهد به زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ آخرین آمار از حضور زائران پیاده در مشهد (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) | حضور بیش‌از ۱۴ هزار زائر پیاده سازمان‌دهی زائران دهه پایانی صفر نیازمند عزم همگانی است میزبانی حرم مطهر رضوی از زائران آسیای مرکزی در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ طرحی از عشق و خون و آزادی | درباره شهید محمد طرحچی، بنیان گذار مشهدی ستاد مهندسی جنگ پایه‌گذار زیارت پیاده سیری در سیره امام حسن مجتبی (ع)؛ امام صبور و مدبر پیامبر (ص) چگونه حکومت اسلامی را بنیان نهادند؟
سرخط خبرها

«در مسیر بهشت»؛ در ایستگاه استقبال از زائران پیاده امام رضا(ع) | افتتاح بزرگ‌ترین نمایشگاه خیابانی عکس گروهی (۱۱ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۴۹۹
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
«در مسیر بهشت»؛ در ایستگاه استقبال از زائران پیاده امام رضا(ع) | افتتاح بزرگ‌ترین نمایشگاه خیابانی عکس گروهی  (۱۱ شهریور ۱۴۰۳)
دبیر نمایشگاه عکس در مسیر بهشت گفت: نمایشگاه در مسیر بهشت بزرگ‌ترین نمایشگاه خیابانی عکس گروهی است که ۱۰۰ اثر از ۴۱ عکاس در آن حضور دارد.

یاسین حقیقی در گفتگو با شهرآرانیوز، در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس در مسیر بهشت در ایستگاه استقبال از زائران پیاده منطقه ۱۰ اظهار کرد: نمایشگاه در مسیر بهشت بزرگ‌ترین نمایشگاه خیابانی عکس گروهی است که ۴۱ عکاس با ۱۰۰ اثر در آن حضور دارند.

وی بیان کرد: ما فضایی را ایجاد کردیم که تلفیقی از فضای گالری و نمایشگاه خیابانی است تا بتوانیم از زائران استقبال کنیم. این نمایشگاه با تعداد ۱۰۰ عکس برپا شده که از ابتدا تا انتهای آن سناریویی را برای زائران دارد. از ابتدای نمایشگاه اولین اثر مربوط به زائران پیاده در جاده‌ها هستند، بعد از آن خیابان امام‌رضا (ع) و خیابان‌های اطراف حرم به نمایش در آمده که حرم مشخص است.

حقیقی ادامه داد: در این نمایشگاه مسیری که زائر طی می‌کند را به تصویر کشیدیم، بعد به حرم و نماد‌های آن می‌رسیم، پس از آن داخل صحن‌ها، رواق‌ها و بعد مراسم‌های داخل حرم نمایش داده می‌شود. در نهایت زائران ضریح حضرت رضا (ع) را مشاهده می‌کنند. آخرین عکس‌های ما لحظه‌ای را به تصویر کشیده که فرد داخل ضریح می‌رود، سرش را روی ضریح می‌گذارد و داخل را می‌بیند.

دبیر نمایشگاه عکس در مسیر بهشت خاطرنشان کرد: نمایشگاه در مسیر بهشت امروز افتتاح شده و تا پایان استقرار موکب معمولا تا ۱۵ یا ۱۶ شهریور‌ماه دایر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->